A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад освіти "Чернівецький ліцей №2 Чернівецької селищної ради"
Могилів-Подільського району

Наказ Про моніторинг якості навчальних досягнень здобувачів освіти ліцею за ІІ семестр 2022-2023 н.р.

Дата: 13.06.2023 21:03
Кількість переглядів: 30

 

Україна

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ  ОСВІТИ  ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ  СЕЛИЩНОЇ  РАДИ

ОПОРНИЙ  ЗАКЛАД  ОСВІТИ «ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ  ЛІЦЕЙ  №2  ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ  СЕЛИЩНОЇ  РАДИ»

 Вул.Мічуріна,  39,  смт Чернівці,  Могилів-Подільський  район,  Вінницька  область ;  24100      тел.  2-12-12,  e-mailchernivtsi_2@ukr.net

 

 

НАКАЗ

09.06.2023                                                                                                   №_____

 

 Про моніторинг якості навчальних

досягнень здобувачів освіти ліцею

за ІІ семестр 2022-2023 н.р.

       Згідно з Річним планом роботи ліцею , з метою виявлення тенденції щодо покращення чи погіршення успішності учнів школи та вироблення відповідних методичних рекомендацій, у травні був проведений моніторинг якості навчальних досягнень учнів 4-11-х класів з таких предметів: хімія, біологія, географія, історія України, українська мова ,математика, фізика, англійська мова за результатами 2022/2023 навчального року.

   З української мови контрольними роботами було охоплено   85  учнів, які навчаються в 4-11  класах . На високому рівні  написали роботу 19 учнів, що становить 22 %.  Разом з тим, як показує аналіз контрольних робіт, початковий рівень зменшився порівняно з І семестром: на початковий рівень  написали 7 учнів .

      Найбільше помилок учні  4 класу  допустили ненаголошені е, и в корені слова, подовження приголосних, пропуск букв, написання а, я після шиплячих, чергування е, и в корені слова. Для учнів 7 класу складною стали помилки у написанні великої літери у власних назвах та -н, -нн у прикметниках. Для учнів 8 класу складним виявилася велика літера у власних назвах, перенос слів, написання прислівників. Типовими помилками для учнів 9 класу стало написання не з прикметниками та прислівникових сполучень. Учні 10 класу допустили ряд помилок при  написанні е, и в ненаголошених складах та переносі слів. Типові помилки, які зробили учні 11 класу: написання прислівників, кома при вставних словах.

   Результати подані в таблиці, та діаграмі.

 

 

      

 

 

предмет

клас

кількістьуч

писало роботу

низький

середній

достатній

високий

загальна

якісний

укр мова

4

14

11

0

2

8

1

100%

82%

укр мова

10

13

10

0

0

6

4

100%

100%

укр мова

7

21

19

1

8

8

2

95%

53%

укр мова

9

28

26

3

3

14

6

88%

77%

укр мова

11

24

19

3

2

8

6

84%

74%

всього

 

100

85

7

15

44

19

92%

74%

 

     Контрольними роботами з математики було охоплено 37 учнів, що навчаються у  9,10  класах. Високий рівень навчальних досягнень виявили 9 учнів, що становить 24%.   При написанні контрольних робіт з математики в 9 класі були допущені помилки при розв’язуванні рівнянь.  Типовими помилками для учнів 10 класу стали: знаходження похідної складеної функції, знаходження первісної, обчислення визначених інтегралів, знаходження об’єму та площі бічної поверхні тіл обертання

предмет

клас

кількістьуч

писало роботу

Низь

кий

Серед

ній

Достат

ній

Висо

кий

Загаль

на

Якіс

ний

математика

10

13

11

0

2

3

6

100%

82%

математика

9

28

26

3

7

13

3

88%

62%

 

 

41

37

2

9

16

9

92%

68%

Контрольними роботами з географії  було охоплено 87 учнів, що навчаються у  6,7,8,9,10,11  класах. Високий рівень навчальних досягнень виявили 15 учнів, що становить 17 %.  

предмет

клас

кількістьуч

писало роботу

низький

середній

достатній

високий

загальна

якісний

географія

6

19

14

0

8

4

2

100%

43%

географія

7

21

15

0

7

4

4

100%

53%

географія

8

15

15

0

4

8

3

100%

73%

географія

9

28

24

1

9

13

1

96%

58%

географія

10

13

10

0

1

5

4

100%

90%

географія

11

24

9

0

7

1

1

100%

22%

всього

 

120

87

1

36

35

15

99%

57%

 

Контрольні роботи з біології виконували 97 учнів, що навчаються у  6,7,8,9,10,11  класах. Високий рівень навчальних досягнень виявили 17 учнів, що становить 17 %.

предмет

клас

кількістьуч

писало робо

ту

Низь

кий

Серед

ній

Достат

ній

Висо

кий

Зага

льна

Якіс

ний

біологія

6

19

17

4

6

6

1

76%

41%

біологія

7

21

18

3

8

5

2

83%

39%

біологія

8

15

10

0

1

5

4

100%

90%

біологія

9

28

23

0

8

13

2

100%

65%

біологія

10

13

9

0

1

1

7

100%

89%

біологія

11

24

20

1

3

15

1

95%

80%

всього

 

120

97

8

27

45

17

92%

64%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольними роботами з хімії  було охоплено 52 учнів, що навчаються у  9,10,11  класах. Високий рівень навчальних досягнень виявили 11 учнів, що становить 21 %.  

предмет

клас

Кількість

уч

писало роботу

низький

середній

достатній

високий

загальна

якісний

хімія

9

28

26

1

9

14

2

96%

62%

хімія

10

13

11

0

3

4

4

100%

73%

хімія

11

24

15

0

3

7

5

100%

80%

всього

 

65

52

1

15

25

11

98%

69%

 

 З фізики  контрольні роботи   виконували  38 учнів, що навчаються у  9,10,11  класах. Високий рівень навчальних досягнень виявили 21 учень, що становить 55 %.

предмет

клас

Кількість

уч

писало роботу

низький

середній

достатній

високий

загальна

якісний

фізика

9

28

20

1

0

10

9

95%

95%

фізика

10

13

7

0

3

2

2

100%

57%

фізика

11

24

11

0

0

1

10

100%

100%

всього

 

65

38

1

3

13

21

97%

89%

 

    Контрольними роботами з іноземної мови(англійська)  було охоплено 49 учнів, що навчаються у  5,8,10  класах. Високий рівень навчальних досягнень виявили 11 учнів, що становить 22 %.  

предмет

клас

Кількість учнів

писало роботу

низький

середній

достатній

високий

загальна

якісний

англійська

5

27

24

6

5

8

5

75%

54%

англійська

8

15

14

3

3

6

2

79%

57%

англійська

10

13

11

1

2

4

4

91%

73%

всього

 

55

49

10

10

18

11

80%

59%

 

Контрольними роботами зісторії України   було охоплено 46 учнів, що навчаються у  9 та 11  класах. Високий рівень навчальних досягнень виявили 4  учнів, що становить 9 %.  

предмет

клас

Кількість

уч

писало роботу

низький

середній

достатній

високий

загальна

якісний

історія України

11

24

20

2

7

10

1

90%

55%

історія України

9

28

26

2

7

13

3

88%

62%

всього

 

52

46

4

14

23

4

89%

59%

 

Враховуючи результати контрольних робіт, можна визначити середню загальну  успішність в ліцеї , вона становить 92%,а якісний показник становить 67%,в порівнянні з першим семестром (64%) якісний показник покращився на 3%

Предмет

Загальна  успішність

Якісний  показник

історія України

89%

59%

математика

92%

68%

англійська

80%

59%

хімія

98%

69%

фізика

97%

89%

біологія

92%

64%

географія

99%

57%

Українська мова

92%

74%

 

 

предмет

клас

кількістьуч

писало роботу

низький

середній

достатній

високий

загальна

якісний

Математика

41

37

2

9

16

9

92%

68%

укр.мова

 

100

85

7

15

44

19

92%

74%

хімія

 

65

52

1

15

25

11

98%

69%

фізика

 

65

38

1

3

13

21

97%

89%

англ.мова

 

55

49

10

10

18

11

80%

59%

географія

 

120

87

1

36

35

15

99%

57%

біологія

 

120

97

8

27

45

17

92%

64%

всього

 

 

 

30

115

196

103

93%

67%

 

 

На підставі вищезазначеного,

НАКАЗУЮ:

  1. Об’єктивні результати моніторингу якості освітньої діяльності закладу в 2022-2023 навчальному році вважати задовільними.
  2.  Врахувати результати при складанні річного плану роботи та освітньої програми   закладу на 2023-2024 н.р. з метою покращення якості освітньої діяльності закладу.
  3. Вчителям предметникам :

 3.1  постійно підвищувати якість освітніх послуг і забезпечувати довіру до

         результатів навчання;

 3.2  отримувати постійний зворотній зв’язок від учасників освітнього

        процесу щодо якості освіти, відзначати   успішні практики та вчасно

        реагувати на виявлені проблеми;

3.3. адаптувати критерії оцінювання навчальних досягнень з усіх

       навчальних предметів по кожному виду робіт, ознайомити з ними

       здобувачів     освіти та розмістити на сайті закладу;

                                                                                                         до 01.09.2023р

3.4 особливу увагу приділяти використанню під час навчальних занять

      формувального оцінювання, взаємооцінювання, самооцінювання,  

      які спрямовані на індивідуальний прогрес учнів.

3.5 більше уваги приділяти обґрунтуванню та аргументації отриманих

      учнями оцінок під час навчальних занять, ретельніше пояснювати  вимоги

      до оцінювання.

  1. Заступнику директора з НВР  посилити моніторинг за підвищенням кваліфікації педагогів, їх чергової атестації з метою  прослідковування професійного безперервного розвитку педагогів закладу освіти.
  2. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи  Бровко Л.Б.

 

                          

              Директор                             Василь СТУПАК

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора